سلام
ثبت نام
حساب کاربری
0
0

درباره من

من سارا قهرمانی هستم مدرس و همراه شما توی دوره های تاچ استون،

12essentials و اصطلاحات ضروری. یادگیری زبان همیشه برای من جذابیت داشته به همین خاطر بوده که یادگیری زبان رو از سن خیلی کم  شروع کردم و بعد از گذروندن تمام سطوح و پایان سطح Advanced کلاس ها و دوره های تافل و آیلتس رو گذروندم. به خاطر علاقه همیشگی ام به یادگیری و کشف بیشتر زبان، تصمیم گرفتم زبان رو به صورت آکادمیک توی دانشگاه بخونم. لیسانس مترجمی زبان گرفتم و به خاطر اینکه شاگرد اول بودم تونستم مقطع فوق لیسانس رو بدون کنکور توی رشته آموزش زبان قبول بشم.

از سال 1387 به عنوان مدرس و سپس کارشناس آموزش شروع به کار کردم و عنوان مدرس نمونه رو در سال 1398 بدست آوردم. در کنارش کلاس های خصوصی زبان عمومی و آیلتس تدریس میکردم. و الان 15 ساله که زبان درس میدم.تجربه چندین ساله من در تدریس به سنین و سطوح مختلف به من کمک کرده تا بتونم نیازها، مشکلات و سختی های زبان آموز رو در این مسیر شناسایی و درک کنم و با توجه به همین بتونم مناسب ترین و هموارترین مسیر رو بهشون نشون بدم تا به این باور برسن که یادگیری زبان در هرسنی با روشی درست و اصولی ممکن هست.

از سال 1396 شروع به تدریس در حوزه یادگیری مجازی و آنلاین در پلتفرم های مختلف کردم. 12essentials و essential idioms به ترتیب اولین و دومین دوره های طراحی شده توسط من هست.

بعد از طراحی و ضبط این 2 دوره، به فکر طراحی دوره هایی جامع افتادم تا همه نیازهای یک زبان آموز رو در مسیر یادگیری زبان با هزینه ای بسیار کمتر حتی نسبت به موسسات برآورده کنه. ایده دوره های ویدیویی تاچ استون اجرا شد و به خاطر بازخوردهای عالی و رضایت زبان آموزان به ترتیب تاچ استون 1 تا 4 طراحی اجرا و در دسترس زبان آموزها قرار گرفت.

 به عنوان یک مدرس زبان که هزاران دانشجو داشته بر این باور هستم که یک مدرس حاذق باید توانایی،دانش، خلاقیت، انعطاف پذیری و صبر و حوصله تدریس به همه سطوح رو داشته باشه و انگیزه مطالعه و خوندن زبان دیگری رو در زبان آموزان ایجاد کنه. خوشحالم که در این مسیر همراه شما هستم.

پشـتیـبـانی
در صورت داشتن سوال درباره خرید محصول و یا دانلود دوره های آموزشی، به
شماره زیر در واتساپ پیام دهید.